MŠ Třebotov míří na Monínec

Sledujte průběžně, co se událo během zimního pobytu školky z Třebotova

V polovině března vyráží děti z Mateřské školy v Třebotově za sněhem. Jejich cílem je skiareál Monínec, kde budou ubytováni v jednom z penzionů, který stojí přímo na svahu a tudíž mají lyžování a vleky takřka na dosah ruky!

Ti, kteří nebudou lyžovat, se budou plně věnovat bobování, koulování a dalším hrátkám na sněhu, které k zimě neodmyslitelně patří. Vše samozřejmě pod neustálým dohledem jejich učitelek. Sledujte průběžně dění v tomto článku :-).

Fotogalerii, kterou budeme pravidelně aktualizovat, najdete pod tímto odkazem.

Pozdrav z Čertovky - den první :-)

Po zdárném nalodění jsme vyrazili za lyžařským dobrodružstvím. Jelikož celou cestu vydatně pršelo, bylo naší hlavní otázkou jak to bude se sněhem...ale po příjezdu na Monínec na nás vykoukly zasněžené sjezdovky, což děti patřičně ocenily :-)

Bohužel stále pršelo a tak vykládání bylo značně urychleno. Ubytovali jsme se a velmi jsem ocenili "Vámi podepsané věci" především tašky a kufry. Posléze vytáhli hry a hračky. K obědu byl místo očekávané rajské hovězí guláš s těstovinami, ale i tak si děti pochutnaly.

Po obědě jsme pokračovali v hraní her, stavění ze stavebnic a neustále sledovali okna, zda nepřestává pršet.

Po svačince, ke které byl perník, jsme se konečně dočkali! Vyrazili jsme na procházku a závěrem jsem si zabobovali - to byla spokojenost!

Pak jsme chvíli dávali věci na sušení a následovala večeře. Čína byla výborná a děti se s chutí najedly.

Po večerní sprše a pohádce na dobrou noc usínáme a těšíme se na zítřejší lyžování :-)

Pozdrav z Čertovky - den druhý :-)

Po první celkem pohodové noci nás ráno budilo sluníčko. Potěšilo nás modré nebe a již přichystané sjezdovky, to se to panečku vstávalo :-)

Po snídani, ke které převládaly čokoládové kuličky nastalo velké oblékání a hledání lyžařských bot, helem, lyží, rukavic atp.

Když jsme "ty hadrníky" (S Tebou mě baví svět) oblékli, tak jsme vyrazili do lyžařské školy. 15 dětí šlo rovnou lyžovat a ostatní se učili ve škole s instruktory :-)

Počasí bylo nádherné, modrá obloha, sluníčko, tak se nám lyžovalo krásně :-)

Na oběd jsme si dali kuřecí stehna s bramborem a šli jsme si chvilku odpočinout. Po odpolední svačince vyrážíme opět do terénu, tentokrát je skupinka lyžařů už menší zato větší odvaha na kotvu a větší kopec. Ostatní vyráží prozkoumat okolí, protože na boby je bohužel málo sněhu :-(

Všechny děti musíme moc a moc pochválit opravdu nás velmi mile překvapily!!!

K večeři oblíbené buchtičky se šodó a několik přidání....mňam mňam :-)

Po večeři sprcha, pohádka a usínáme s červenými tvářičkami a s úsměvem na tváři :-)

Pro dnešek tedy dobrou noc...

Pozdrav z Čertovky - den třetí :-)

Druhá noc zdárně za námi, ale ráno nás bohužel nebudí sluníčko, ale poměrně vydatné sněžení, které přešlo v mokrý déšť.

My jsme se ale vydatně nasnídali a vyrazili na kopec. Dnes už lyžují téměř všichni lyžaři i na pomě, pouze dva to čeká zítra :-)

I přes nepříjemný déšť lyžujeme až do oběda a už nám to jde opravdu moc hezky. Před obědem nastává obligátní sušení, dnes pro ilustraci přikládám jednu sušící fotku :-)

K obědu krůtí maso na paprice s rýží a při odchodu z jídelny zjišťujeme, že nejsou téměř žádné zbytky, dětem opravdu chutná.

Při poledním klidu odpočíváme při čtení pohádek nebo u her. Čeká nás odpolední svačina a vyrážíme na odpolední lyžování, dnes již jdou téměř všichni na lyže, děti jsou rozdělené dle lyžařských schopností a lyžují ve dvou skupinách, ale všichni si to užívají a pilují styl:-)

Ve čtyři se zastavuje vlek a my se jdeme opět sušit, odpoledne sice už nepršelo, ale sníh je hodně mokrý.

K večeři sekaná a bramborová kaše - opět téměř žádné zbytky, všichni už mají hlad.

Po večerní koupeli  většina dětí usíná při čtení večerní pohádky a zítra poslední den lyžování....:-)

Pozdrav z Čertovky - den čtvrtý :-)

...dnes začnu od konce - máme sbaleno a všichni sladce spí :-)

Dnes byl krásný den, od rána svítilo sluníčko, modrá obloha, ideální podmínky na lyžování, které jsme náležitě využili.

Děti jsou skvělé, z 24 máme 21 lyžařů, udělaly velikánský pokrok a lyžovaly opravdu s radostí :-)

K obědu všechny potěšila rajská a pak chvilka odpočinku při poledním klidu.

Po odpolední svačince vyrážíme opět na lyže, ale tentokrát už jen ten, kdo chce, ale vzhledem k tomu, že je to poslední den na lyžování, tak máme lyžařů dost :-)

Ve čtyři hodiny opět končí vlek, tak začínáme sušit a pomalu dávat dohromady všechny věci...

K večeři plátek masa, brambor, zelenina a děti jsou opět velmi spokojené a baští.

Po večeři došlo na diplomy a medaile, které si všichni opravdu zasloužili :-)

Následuje balení, koupání a ukládání...a tím se vlastně dostáváme na začátek našeho emailu.

P.S. zítra odjíždíme ve 14 hodin, čili příjezd bude mezi 15 - 16 hodinou.

Předáme Vám léky + originály kartiček pojišťovny, ostatní papíry a peníze ( permanentky byly nakonec celodenní:-) )

Vám vrátíme v pondělí.

Pokud se stane, že najdete v kufru věci, které nejsou Vaše, přineste je do školky a věci si vzájemně vyměníte, určitě dojde i na nějaké ztráty a nálezy....