ZŠ Bechlín - Benecko

V krásném prostředí Krkonoš na děti čeká velký „Boj o přežití“. Jak si poradí se spoustou her a aktivit, které na ně čekají na Benecku ve stylu „Survival“? Jistě zažijí spoustu zábavy a legrace.

Jejich počínání můžete sledovat zde:

FOTOGALERIE

Pondělí:

Na dnešní ráno jsme se už dlouhou dobu těšili. Čekala nás totiž cesta do nádherného prostředí Benecka, kam jsme se vypravili na školu v přírodě. Po šťastném příjezdu na Hotel Žalý na nás čekaly krásné pokoje, které se na následující týden stanou naším domovem. Posilněni obědem jsme si na dvoře zahráli několik týmových her. Nechyběly klasiky jako "cukr, káva, limonáda", honěná nebo fotbal. Večer nás zanesl hluboko do džungle, kde jsme ponecháni napospas osudu pouze ve společnosti ostatních členů týmu. Společně se sluncem zapadajícím za obzor, se i my pomalu chystáme do svých postýlek a přejeme dobrou noc.

Úterý:

Úterní den jsme začali vydatnou snídaní, po které následovalo počítání a doplňování měkkých a tvrdých i/y. Za odměnu jsme se po učení šli projít do nedalekého obchodu, kde jsme si dle libosti nakoupili nanuky a jiné dobroty. Dopolední procházka nás trošku zmohla, takže oběd a odpočinek po něm, nám přišel vhod. A aby těch procházek nebylo málo, odpoledne nás čekal výlet na rozhlednu Žalý. Cesta k vrcholu byla krásná a plná borůvek. U rozhledny jsme si udělali hromadnou fotku a vydali se zpět na hotel, kde už nás čekala večeře. Po večeři jsme se v týmech prodírali jeskyní plné nástrah, které jsme všichni úspěšně zdolali. Uchození uleháme do postelí a těšíme se na zítřejší výlet.

Středa:

Dnes jsme se probudili s úsměvem na tvářích, plní radosti a natěšení. Čekal nás totiž celodenní výlet do nedalekého Harrachova. Autobusem jsme dojeli do Harrachovské sklárny, kde jsme absolvovali velice zajímavou prohlídku přímo ve výrobně. Po nákupu suvenýrů jsme se posilnili řízkem a vydali se na procházku Krkonošskou magistrálou k Mumlavskému vodopádu. Znaveni krásnou procházkou jsme usnuli při zpáteční cestě. Únavu jsme nechali v autobuse a užili si zbytek odpoledne u bazénu. Následovalo seznámení se s funkcí a použitím křesadla a buzoly. Buzola nám pomohla najít ukryté buřty, které jsme si s chutí opekli nad ohněm. Jiskřičky z křesadel nám problikávají před očima a jdeme si nechat zdát krásné sny.

Čtvrtek:

Čtvrtý den školy v přírodě nám kromě mnoha hezkých chvil přinesl také pár dešťových kapek a bouřkových mraků. Po ranním splnění našich školních povinností jsme se vydali na procházku do centra Benecka. Tam, stále ještě pod září slunečních paprsků, jsme se osvěžili nanukem. Zpáteční cesta do kopce nás unavila, a tak jsme byli rádi, že si můžeme před obědem chvíli odpočinout. Odpoledne jsme si venku zahráli týmové hry a po svačince nás překvapil déšť, který nás zahnal do hotelu. Nám to ale nevadilo! Navzdory počasí jsme si uvnitř hotelu užili velkou týmovou hru plnou otázek, na které jsme hledali odpovědi. Den jsme zakončili procházkou na stanici Horské služby, kde nás čekala zajímavá přednáška. Nádhernou atmosféru Krkonošských hor umocnilo zapadající slunce, které nás doprovodilo do říše snů.

Pátek:

Včerejší sychravé počasí se přeneslo i do dnešního rána. Ale ani občasné přeháňky nám náladu a chuť užít si poslední den školy v přírodě nezkazily. Na nohy nás ráno postavila matematika a český jazyk. Nabyti vědomostmi jsme se vydali do blízkého lesa, kde jsme stavěli různá obydlí a domečky. V poledne jsme si vychutnali poslední oběd a v odpoledním klidu jsme začali zlehka shromažďovat své svršky ke kufrům. Počasí se bohužel příliš nezlepšilo, ale na nás jsou i občasné dešťové přeháňky krátké. Odpoledne jsme strávili vyzbrojeni pláštěnkami v lese, kde jsme si zahráli poslední týmovou hru, která prověřila naší paměť, pružnost, rychlost a hlavně týmovou souhru. Odměnou nám byla výborná večeře v podobě smaženého sýra. A aby těch odměn nebylo málo, každý jsme za svou celotýdenní snahu a počínání dostali pár drobností a diplom na památku. Nastává čas loučení a diskotékového ploužení. Přejeme dobrou noc a těšíme se na zítřejší shledání u autobusu.